reklama

Páčiš sa mi. Ale nepriber!

Zamilovať sa dá všelijako. Zo zúfalstva, z tehotenstva, z čistej lásky, z čistej lásky po litri vína, ale aj z gauča. I keď neoslovujem ľudí krstným menom Moja a nedokážem urobiť salto pre jeden drink od muža na diske, okrem tej bábätkovskej možnosti ma stretla už každá. Tej poslednej sa držím najviac. Napriek veku a trom vtipom, ktoré ovládam, sa môj čas začal akosi merať len od čaju k posteli a s prestávkami k diplomovke. A tak sa zamilovávam z gauča a do reality prichádzam so zvučkou televíznych novín. Prepady v dedinách totiž beriem vážne a triezvo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (91)

Situáciu si nevysvetľujem nijak. Lieta v tom aj moja sestra a tak sa za narušenú nepovažujem. Sme predsa dve a keby sedel pri televízore pes, spriahol by sa s nami aj on. Jednoducho to všetko funguje ako magnet, ktorý vás pred šiestou pritiahne pred televízor. Áno, aj v piatok. A kým sa v mnohých izbách ladí top s očnou linkou, ja a sestra čakáme na príchod Dokonalého. Usmievame sa ako nástky, na seba, pred seba, a keď je nám to trápne navzájom, zhodnotíme nahlas, že to ozaj dobre hrá.

Ozaj to dobre hrá aj ďalší herec a my sa tešíme ako malé deti. Vopred sme si totiž vymysleli, ako by to v seriáli malo dopadnúť. A v každej povedanej replike si hľadáme vlastný scenár. Do tretice prichádza všetko dobré. Nachádzame tretí ochkací výkon herca, ktorému sme rovnako ako dvom predošlým v obývačke jasne vysvetlili, za kým a kedy by mal ísť. V čom, to neriešime. V seriáli je priam košeľový orgazmus a tak sa stále viac a viac utvrdzujem, že tričká bývajú vtipné, zaujímavé, bavlnené, ale košeľa je predsa len košeľa!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dobre, som komerčná a s mojou punkovou pubertou by sa terajšie vety pobili v pogu. Možno som zúfalá, ale ja sa skôr vnímam ako znechutená. A veľmi dobre viem, že seriálové životy nie sú reálne. Päť rokov písania seminárok na žurnalistike ma o tomto jave stihlo dostatočne informovať.

Chápem aj realitu ľudských seriálov. Všetky rozchody a odchody mi ukázali, prečo sa neoplatí žiarliť, ani ostávať s niekým, kto by vás vedel oklamať aj v cene tukového rožka (ešte šťastie, že si už kupujem len tie tmavé). Tým všetkým som sa už prejedla, a stihlo mi aj vytráviť.

A predsa. Ten magnet šiestej hodiny mi v mojom vyťahanom živote robí dobre. Prežívam milodrámy (nie melo, s tým nemám spoločné nič) za iných, rozčuľujem sa za iných a potom som pri správach o prasacej chrípke úplne pokojná. Prežívam hodinu mínus dva reklamné bloky, kedy mi nikto nedáva najavo porovnávacie tabuľky mojich a iných pŕs, kedy nie som pre niekoho dosť sexi, dosť zručná, športová, ryšavá, chudá, alebo bývajúca blízko. Ten, čo to dobre hrá, spolu s druhým a s tretím kolegom váhu neriešia. A mne je vtedy konečne pri chlapoch dobre.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O láske dnes rozhodujú kilá. Váhy, aj sympatií. Tých prvých mám podľa tabuľky o dve navyše a druhé si neviem odvážiť. S každou inteligentnou poznámkou o tom, ako má slečna na parkete dokonalé prsia, a pekná je len vtedy ak je chudá (plus zarátajme aj dokonale pevnú pokožku), naberám na pochybnostiach. O tom, či by som radšej nechcela byť naivná a hľadať v živote to, čo sa deje v mojej obývačke o šiestej.

Ale dosť. Práve začína zvučka televíznych novín. Bude sa zrádzať a zabíjať. Ako inak - z lásky. Každý musí predsa z niečoho priberať, aby mohol rozprávať o tom ako chudne.

Kristína Lišková

Kristína Lišková

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To nie vy musíte veriť líškam. Líšky musia veriť vám. Zoznam autorových rubrík:  POÉZIA z priečinkovLÍŠKA PÍŠELÍŠKA fotí a horujeBOOK LOOK - recenzie podľa mňaOMRVINKYOMRVINKY II.SPAM

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu