reklama

Láska na kolenách

Naposledy som sa zamilovala pár dní dozadu. Do chlapíka z reklamy. Keď je v telke, počúvam okolitý svet, lebo mám chuť sa na neho usmievať. Keďže on sa smeje na celú našu obývačku. A to v nej máme vždy koberec od omrviniek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Včera som videla ozajstnú lásku. Ona bola isto stredoškoláčka, a on vyzeral, že tiež. Sedeli si sami v kupé, ale pristupujúcim malo byť hneď jasné, že si neželajú nových susedov. Pritom šetrili miesto. Ona mu sedela na kolenách a pozerali spolu z okna. Železnice by im za tento prístup boli vďačné. Dvanásť ľudí v jednom kupé a úzke uličky by zívali priestorom.

My sme si však prisadli. Boli sme traja a chceli sme sedieť spolu. Nemali sme náladu na cmukanice. Vždy keď ste sám, nechcete sa pozerať na to, ako sú ostatní spolu. Nechcete, a predsa ich sledujete.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ona sa smiala. Dosť detsky, niekedy mi to otravovalo ľavé ucho. Pravým som počúvala spolužiakov. On ju hladkal po zadku, chichňal sa s ňou, hovorili si okaté nijéééé, a potom okaté áááno. Do toho chichňanie, a všetky éčkové mená.

Zlato, miláčik, moja a môj vystupovali so mnou v Trenčíne. Mackať zadok si pôjdu inam. Aj tak je to zvláštne, taká verejná láska. Na jednej strane sa za ňu nemáte prečo hanbiť, na druhej nešírite jej prejavom práve pozitívne vlny.

V osobáku domov telefonovala mladá slečna s neviem kým. Vyjadrovala sa vulgárne, veď ju počúvalo len celé poschodie vlaku. A keď spomenula slovo na päť s Ká, pani od vedľa nahlas zafunila: „Štetka“. Bez ohľadu na to, že nevedela, o čí úd ide a čo s ním dievčina zamýšľa. Pani zrejme nikdy nesedela na ničích kolenách. Ja hej. A preto som si v mysli nepomyslela o vlakových láskach nič. V ten deň mi chýbali. A viac ako na zaľúbencov, som bola nahnevaná na seba.

Kristína Lišková

Kristína Lišková

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To nie vy musíte veriť líškam. Líšky musia veriť vám. Zoznam autorových rubrík:  POÉZIA z priečinkovLÍŠKA PÍŠELÍŠKA fotí a horujeBOOK LOOK - recenzie podľa mňaOMRVINKYOMRVINKY II.SPAM

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu