reklama

Fúzy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

To by sa Ti páčilo

Keby som bola dievča Terranova XS

Keby som mala menej otázok

A pre istotu len krátke odpovede

Áno

Nie

Urobte fajku

Chodil by si so mnou na prechádzku

Ako so psíkom

Aj kamienkový obojok

By mi možno pristal

Ligotavé veci mám rada

Už od decka som straka

To by sa Ti páčilo

Motať mi pod nos

Medové fúzy

Lepkavé

Alergény letných dní

Myslím že patríš

Ku skupine mužov

Ktorým holiaci strojček

Pokazil celkom dokonalý plán ...

Kristína Lišková

Kristína Lišková

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To nie vy musíte veriť líškam. Líšky musia veriť vám. Zoznam autorových rubrík:  POÉZIA z priečinkovLÍŠKA PÍŠELÍŠKA fotí a horujeBOOK LOOK - recenzie podľa mňaOMRVINKYOMRVINKY II.SPAM

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu