reklama

Obed

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Na obed sme vtedy mali

Tarhoňu

Moju nepriateľku zo škôlky

Dávno už všetci odišli

Od stola

Dávno už bolo po dvanástej

Kým ja som stále bojovala

S plným tanierom

Už to len nejako prežiť ...

Na každé leto som dala

Niekomu zbohom

Lebo sa mi nechceli vysvetľovať

Všetky pocity

Dávno už všetci na to zabudli

Už dávno ležali

Pri mori a v piesku

Kým ja som za nich

Hádzala kamienky do Váhu

Už to len nejako prežuť ...

Kristína Lišková

Kristína Lišková

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To nie vy musíte veriť líškam. Líšky musia veriť vám. Zoznam autorových rubrík:  POÉZIA z priečinkovLÍŠKA PÍŠELÍŠKA fotí a horujeBOOK LOOK - recenzie podľa mňaOMRVINKYOMRVINKY II.SPAM

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu