reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristína Lišková

Kristína Lišková

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To nie vy musíte veriť líškam. Líšky musia veriť vám. Zoznam autorových rubrík:  POÉZIA z priečinkovLÍŠKA PÍŠELÍŠKA fotí a horujeBOOK LOOK - recenzie podľa mňaOMRVINKYOMRVINKY II.SPAM

reklama

LÍŠKA PÍŠE

K tomu „trikrátano“

Kristína Lišková

K tomu „trikrátano“

Konečne som si vyspatá zagooglovala po internete a prečítala názory, správy, referendové odporúčania, neodporúčania, kritiky. Nejdem vás zaťažovať dlhým čítaním, nemám trinásť bodov prečo áno, štyri prečo nie, len dva odseky, ktoré mi prešli hlavou.

  • 31. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 122x
  • 3
Muškát

Kristína Lišková

Muškát

  • 9. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 215x
  • 0
O tých, čo nás volajú Karkulky

Kristína Lišková

O tých, čo nás volajú Karkulky

Ono to tak vyplýva už z knižiek. Vždy má každé dieťa dobrú starú mamu a dobrého starého otca. Dedko je chlap na správnom mieste, babka pečie svetové buchty, kačky a iné druhy mäsa. A potom zrazu chlap na správnom mieste odíde a babkina kuchyňa ostane úplne prázdna. Úplne.

  • 29. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 731x
  • 1
Mont Blanc mi zmenil pohľad na život

Kristína Lišková

Mont Blanc mi zmenil pohľad na život

Má dvadsaťštyri rokov a vyšiel Mont Blanc. Ladčan Lukáš však tento výstup berie ako súčasť svojho turistického plánu: Mont Blanc – Mount Ararat a Mount Elbrus

  • 29. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 960x
  • 4
Bé ako Beluša a Bé ako bicykel

Kristína Lišková

Bé ako Beluša a Bé ako bicykel

Ešte v škole sme mali za úlohu napísať na určený počet znakov nejaký fejtón alebo postreh. Písala som o svojej dedine, lebo veď aj McVrabec spieval Moja dedinaa, moja dedinaa. Nikdy nie ina, len moja dedinaa.

  • 13. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 349x
  • 0
reklama
Nie je to o upratovačkách, ale o ľuďoch

Kristína Lišková

Nie je to o upratovačkách, ale o ľuďoch

Spomenula som si na veľkú životnú úlohu v rámci triedy – týždenník. Týždenník sa stará o kriedu, o vyžmýkanú špongiu, pretože pani učiteľky nebudú zotierať tabuľu špongiou, ktorá je už polohnilá a ešte aj špinavá. A, samozrejme, týždenník sa stará aj o poriadok.

  • 13. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 291x
  • 0
Keď musíš, tak ťa nezaujíma ani tma

Kristína Lišková

Keď musíš, tak ťa nezaujíma ani tma

Uplynulé mesiace naozaj uplynuli. Človek sa do pár vecí zahĺbi a zrazu mu to ide akosi veľmi rýchlo. Po dlhšom čase som do práce cestovala autobusom. A tam to na mňa prišlo. Myslím teraz písanie.

  • 13. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 573x
  • 0
Šťastie, zdravie, pokoj, a najlepšie svätý

Kristína Lišková

Šťastie, zdravie, pokoj, a najlepšie svätý

Včera mohli pred Lídlom pozametať pod košíkmi. Minuli sa do jedného. Vo vnútri platilo pravidlo pardon-pardon-dovolíte pohybu, ľudia odhadzovali prázdne krabice od šampusu rovno na zem. Pritom ich vedia slušne položiť. Ale na čo.

  • 31. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 601x
  • 0
Naozaj sú len o prežúvaní

Kristína Lišková

Naozaj sú len o prežúvaní

V jednej svojej staršej básni som napísala, že len prežúvam prežité. Keď mi dnes ráno zaškvŕkalo v bruchu, spomenula som si na vlastné slová. Na to, že zase idem len jesť. Niekedy mi to všetko tu príde ako chudobná krajina s priemernými platmi, ale s plnými chladničkami. Keď zídem dolu do kuchyne viem, kde mám u nás hľadať kúsok tejto pravdy.

  • 23. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 432x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu