reklama

Banánový konček mi nedá spať

Vďaka rodičom neverím na Ježiška, vďaka škole neverím médiám a vďaka banánom už ani pravdám babičiek. Všetky životne dôležité veci v mojom okruhu akosi načuchli ateizmom a ja sa z tejto kalamity neviem vybanánovať. Jedno je isté – pravda je v končeku. Ale ako zistiť, kde je začiatok?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ten môj mal práve prázdninové obdobie. Decká vonku sa hrali asi vybíjanú. Neviem to presne, už v dobe pred facebookom som nelajkovala kolektívne športy. Vedela som síce zahrať ako veľmi ma mrzí, že ma vybili, ale duša vo mne tajne plesala radosťou a odolávala akýmkoľvek chutiam hádzať do detí loptu. Státie na kraji mi ale išlo. Dokonca som kričala aj hurá!

Tak som si sedela s babkou na podsiení. Doteraz neviem, ako toto slovo napísať a či táto plocha reálne existuje aj v terminológií týkajúcej sa priestorov domu. Každopádne, ona ho mala, a stojí dodnes. Pevne, ako moje presvedčenie o škodlivosti banánových končekov. Babka ma nezasvätila len do tvarovania keksíkových esíčok, ale aj do takej vážnej témy, akou je nebezpečná časť banánu. Jej to zase povedala susedka. A ako vieme, v každej slovenskej dedine vedia celú pravdu práve susedky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podržte sa, pravda prichádza. Banánový konček oblizujú hady!

Vôbec to nie je smiešne, ani neuveriteľné. Ja som s tým žila veľmi dlho, a keď píšem dlho, mám na mysli dosť dlhú dobu na to, aby som s tým stihla pobaviť bývalých, terajších, aj nikdy nie budúcich kamarátov. Babka ma oklamala, a ja som nevedela prečo. Nevedela som ani prečo niekto oklamal ju! Bermudský trojuholník v podobe konček, babka a ja nabral rozmer vysmievania. Musela som sa zmieriť s faktom. Nie hady, ale nejaká fuj pleseň si to hniezdi v inkriminovanej časti banánu, a preto je ho lepšie nejesť.

Ale mne ten had nedá spať. Oveľa milšia je mi teória rozprávkových rozmerov. V ktorej had vylezie na strom, na ten, kde rastú banány (v tomto mi snáď babka neklamala) a oblizne konček ovocia. Potom šup dolu. A keďže my nevieme, či on za konček považoval začiatok, alebo z ktorej strany sa mu na strom liezlo lepšie, pre istotu zjeme iba banánový stred.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Konček začiatku aj začiatok končeka padá do koša. Spomeniem si na babku. Keby vtedy založila tajný spolok banánovej pravdy, doteraz by som bola jeho čestným členom. Pre spoločnosť zas možno plytvačom ovocia, ale pre africké deti hadia rozprávkarka. A kto vie čo sa stane, keď sa hady spiknú. Ak sa budete báť, príďte si vtedy ku mne po konček pravdy.

Kristína Lišková

Kristína Lišková

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To nie vy musíte veriť líškam. Líšky musia veriť vám. Zoznam autorových rubrík:  POÉZIA z priečinkovLÍŠKA PÍŠELÍŠKA fotí a horujeBOOK LOOK - recenzie podľa mňaOMRVINKYOMRVINKY II.SPAM

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu