reklama

Pozitívna správa o pozitívnych mamách

Vo svete je vraj málo pozitívny článkov. Počúvam to doma, počúvam to v škole. Negativita, kriminalita, šokujúci koniec. To všetko sú atribúty správ, ktoré pútajú pozornosť čitateľských a diváckych obcí najviac. Aj ja som obec, na Považí. Zobudila som sa, odhrnula bez odvrávky sneh, nakŕmila svoje domáce zviera väčších rozmerov. A napadlo mi niečo pozitívne. Napadlo mi, ako mám vlastne rada cudzie mamy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Mám rada mamu svojho bratranca. Je to vtipná a inteligentná žena, s ktorou čas beží rýchlo. Stále musíte hovoriť, už by som mala ísť, a stále sa prichytávate pri tom, že ísť nechcete. Bavíte sa o koláčoch, o šedinách a farbách na vlasy, o knihách, o dedkových mačkách, ktoré jej z košíka na bicykli ukradli párky. S Hankou je svet milší.

A s tetou z Kysúc nemá konca debát. Majkina mama je silná, podľa mňa priekopníčka. Urobila si po svojom, vychovala si po svojom, a jej citrónové rezy ma vždy donútia vykašľať sa na diéty. A to nehovorím o kačke! Od Majkinej mamy mám v hlave jednu peknú vetu. Okašlala mačka vtáčka. Namiesto okašlala použila mierne silnejšie slovo začínajúce na j, ale buďme slušný. Píšeme pozitívny článok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám rada Petrovu mamu. Je to Editka, je to V.I.P. policajtka našej dediny. Má doma tonu gombíkov, metre látok, v linke dobroty a bezčasie. Prídete na päť minút a odchádzate o pol desiatej. Niekedy s ňou plačete, ale veď aj to treba. Keby mala o niekoľko rokov menej, a z nich ešte o niekoľko menej a stačili by sme si, ona by bola tá, s ktorou by som sa tárala po nociach a klamala rodičom. A somariny z nocí by ostali v rodine.

Mám rada aj Editinu mamu. Editina mama ma nepozná, a predsa mi aj počas pobytu v nemocnici odkladá vrecká z čajov. Lebo ich zbieram, lebo ich mám už viac ako sedem tisíc, a lebo ich chcem mať ešte viac. A volá ma Beluška. Nemilujte takúto tetu!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zo všetkých mám svojich známych mám však najradšej mamu svojej sestry.

Preto, lebo je moja vlastná. Jediná.

Asi jej idem napísať sms. ...

Kristína Lišková

Kristína Lišková

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To nie vy musíte veriť líškam. Líšky musia veriť vám. Zoznam autorových rubrík:  POÉZIA z priečinkovLÍŠKA PÍŠELÍŠKA fotí a horujeBOOK LOOK - recenzie podľa mňaOMRVINKYOMRVINKY II.SPAM

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu