reklama

Nechce sa mi s vami hrať!

Nikdy som si nemyslela, že raz budem mať toľko kamarátov. Ten ma chce na farmu, ten na aplikáciu narodenín, ten na guličky, loptičky, biliard, pólo, rybky. Panebože, kedy to všetko stihnem? Pýtam sa samej seba a odklikávam aplikácie, aby som o mesiac počas čistiaceho dňa počítača mohla odklikávať tie ďalšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Chápem, všetci ma potrebujete. Chcete sa so mnou hrať. Ja si skutočne rada pozriem vaše albumy, prečítam články, olajkujem statusy aj súťaže. Naozaj, som súťaživý typ a stačí mi povedať slovo akcia – už som tam! Aplikácie na facebookové hry ma ale prestali baviť.

Keď začínala farma, hovorím si, aj ja chcem mať svoju kravu. A potom si hovorím, čierna ovca, aké krásne! Lenže bolo treba dať ovci vodu, stajňu, kvetinový záhon – lebo bol pekný. Potom na farmu prišli Vianoce, Veľká noc a asi sto nepotrebných nefarmárskych vecí. Všetko mi vädlo, mala som skúšky. A potom som si povedala dosť. Keď pôjdem otcovi nazbierať slivky na pálenie, budem mať z toho aspoň fľašku. Zavesila som myš na klinec.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odvtedy nechcem byť súčasťou žiadnych hier, pokiaľ to nesúvisí s hlasovaním pre dotyčného. Nechcem byť ani vo vašom kalendári, pretože v ňom už som! Šestnásteho januára, kľudne si ma podčiarknite. A ak sa chcete ísť so mnou hrať, príďte ku mne a zazvoňte. Spýtajte sa mamy, či ma pustí von, a ja vezmem loptu aj švihadlo.

Alebo fľašku. Za tie pozbierané slivky.

Kristína Lišková

Kristína Lišková

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To nie vy musíte veriť líškam. Líšky musia veriť vám. Zoznam autorových rubrík:  POÉZIA z priečinkovLÍŠKA PÍŠELÍŠKA fotí a horujeBOOK LOOK - recenzie podľa mňaOMRVINKYOMRVINKY II.SPAM

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu