reklama

Keď nepočujem, všetko je mäkké

Pomsta z Tatier. Tak volám bolesť uší. Chytila ma dve letá dozadu, a vyšla som si po ňu sama a dobrovoľne. Do dvetisíc metrovej výšky. Po ceste nadol som nepočula nič, vysmrkala som však toho veľa. Pomsta sa niekedy vie vrátiť. Napríklad v čase periódy kýchania celej rodiny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je nedeľa, nedele neznášam. Zo slížovej polievky mi chutia len slíže. Moje uši dnes počujú naplno celý kolobeh domácnosti. Po dvoch dňoch som ich pustila do jedálne bez vaty. Chyba.

Kým som bola polohluchá alebo mierne imúnna voči šumom, všetko bolo mäkšie. Pes štekal tichšie, v dome bolo ticho. Čo spadlo, spadlo len ledabolo a jediný pazvuk v mojom okolí bolo moje vlastné rozprávanie. Počula som si ho dvojmo.

A zrazu som bola free. A bolo mi to na nič. Moja vidlička na tanieri abnormálne kričala na mäso. Tatove zakýchanie som počula až do izby, klávesnica počítača vydávala zvuk posledného pomazania. Pritom som celý víkend počúvala, ako pekne znie, skoro ako nová.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vraciam si vatu do uší. Slíže z polievky som už vyjedla. A zo všetkých nedieľ, ktoré neznášam, mám najradšej tie tiché.

Kristína Lišková

Kristína Lišková

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To nie vy musíte veriť líškam. Líšky musia veriť vám. Zoznam autorových rubrík:  POÉZIA z priečinkovLÍŠKA PÍŠELÍŠKA fotí a horujeBOOK LOOK - recenzie podľa mňaOMRVINKYOMRVINKY II.SPAM

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu