reklama

Práve dnes večer sme mladí

Odchádzala som z knižnice. Brala som si so sebou plnú tašku papierových motivácií. Čím rýchlejšie dočítam stý raz svoj diplomovkový text, tým rýchlejšie budem pri knihách. Niečo za niečo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V potravinách po ceste som si kúpila tie super snackové ryžové chlebíčky. Vôbec mi nezahnali hlad. Doma som ich zajedla riadnou porciou žemľovky. Pri odchode z pasáže potravín to na mňa prišlo. Nie účet, ten bol malý. Pieseň.

Dnes večer sme mladí.

Zostala som chvíľku stáť. V sklách priestorov, ktoré mali byť obchodmi, som sa na seba zapozerala. Hej, páčia sa mi vlastné čižmy. Aj výraz tváre som mala akýsi spokojný. Spomenula som si na slová môjho známeho, ktorého si vážim. Človek stále na niečo čaká, čaká, že príde niečo úžasné a neuvedomuje si, že žiť by mal teraz. A nie v nejakej prechodnej dobe.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak som to prešla. Prešla som tú cestu na vlak, prešla som sa jarou a rozkopanými cestami plnými štrku. A začala si trochu viac vidieť do hlavy. Viac veriť svojmu odoslanému životopisu, a viac premýšľať nad tým, kam ho odošlem, ak sa mi vráti. Lebo nielen ľudia sa vracajú domov, ale aj veci. Potrebujú druhú šancu, a človek by im ju mal dať. Mal by recyklovať to, čo sa mu nepodarí. Mal by sa viac zapáliť, a nie len zapariť pri behu k veciam, ktoré potrebuje stihnúť.

Utieklo mi veľa vecí, veľa ľudí. Utieklo, lebo ma pustili, alebo ja ich. Aj tak mi to dnes nebude vadiť. Vraj na rukách máme baktérie, ktoré viac ublížia druhým, ako nám. Takže treba skončiť so zbytočným polemizovaním nad tým, kedy vás tie cudzie ruky pohladia, alebo nakazia. Keď sa vás má niečo chytiť, zaručene to pôjde aj bez chvíľky filozofovania.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V kúpeľni som si z rúk zmyla dnešné cestovanie. Začínať sa má predsa od seba.

Kristína Lišková

Kristína Lišková

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To nie vy musíte veriť líškam. Líšky musia veriť vám. Zoznam autorových rubrík:  POÉZIA z priečinkovLÍŠKA PÍŠELÍŠKA fotí a horujeBOOK LOOK - recenzie podľa mňaOMRVINKYOMRVINKY II.SPAM

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu