reklama

Do domčeka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V galaxii náhod padla

Ticho

Kocka

Taký priebojník človeče

Ako som ja

Sa ešte nenarodil

Posúvam sa dopredu

Len nepárnym číslom

Asi preto

Že sa často cítim

Sama

Aká chceš byť?

Šedá

Odpovedám presne

Pretože túto farbu

Milujem

A mám v nej istotu

Vyhráva ten

Kto dostane všetkých

Panáčikov do domčeka

Veď som to hovorila

Taký priebojník človeče

Ako som ja

Sa ešte nenarodil

V domčeku

Ostali kľúče

Pichnuté zvnútra

Dverí

Kristína Lišková

Kristína Lišková

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To nie vy musíte veriť líškam. Líšky musia veriť vám. Zoznam autorových rubrík:  POÉZIA z priečinkovLÍŠKA PÍŠELÍŠKA fotí a horujeBOOK LOOK - recenzie podľa mňaOMRVINKYOMRVINKY II.SPAM

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu