reklama

Bé ako Beluša a Bé ako bicykel

Ešte v škole sme mali za úlohu napísať na určený počet znakov nejaký fejtón alebo postreh. Písala som o svojej dedine, lebo veď aj McVrabec spieval Moja dedinaa, moja dedinaa. Nikdy nie ina, len moja dedinaa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

U nás má bicykel vlastne každý. Kto ho nemá, nechápe podstatu obce. Od detstva si pamätám, že keď sme sa mali niekde stretnúť, bolo to na bicykli. Aj u nás doma máme bicyklov na rozdávanie. Škoda, že tých nefunkčných.

Bývam dosť ďaleko od stredu obce. Chcem ísť na poštu, do Jednoty, k Boďovi na akciu, potrebujem proste bicykel. Doteraz som mala taký fajný horský, ešte od deviatej triedy. Neprehadzuje, no brzdí. A otec mi naň namontoval aj košík, takže je z neho čistá praktickosť na dvoch kolesách.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď niekto pravidelne prechádza autom cez Belušu, väčšinou (po tom ako sa priznám, že tu žijem) mi povie, že neznáša to, ako chodíme na bicykloch. Že je nás tu veľa, križujeme si to tu ako chceme a čo je najhoršie, chodíme vedľa seba a rozprávame sa!

Práve mám v hlave svoju mamu na bicykli po ceste z obchodu. Mama si na strede cesty. Aaale, čo by som bola, ...

Sťažujúcemu sa človeku poviem no, je to strašné veru. Chápem vodičov, i keď sama vodičom nie som. Ale niekedy si na tom bicykli proste musíte niečo povedať!

Do garáže pribudol nový fešák. Prvý za vlastné peniaze. Aj k čižmám mi ladí! Celý víkend som ho usilovne skúšala, dokonca som sa na ňom vozila aj po námestí v Považskej. Ľudia sa na mňa pozerali, to mi verte. Ale možno aj preto, že som si až potom všimla zákaz vozenia po pešej zóne .. radosť porušila na sekundu zákon. Dokonca aj so zvonením zvončeka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vitajte u nás, obrňte sa trpezlivosťou, my sme totiž na bicykloch veľmi šťastní. Veľmi. Cink – cink!

Kristína Lišková

Kristína Lišková

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To nie vy musíte veriť líškam. Líšky musia veriť vám. Zoznam autorových rubrík:  POÉZIA z priečinkovLÍŠKA PÍŠELÍŠKA fotí a horujeBOOK LOOK - recenzie podľa mňaOMRVINKYOMRVINKY II.SPAM

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu