reklama

A tak sme šli vypotiť koláče na Strážov

Silvestrovská turistika na Strážov prišla akosi neplánovane. Z váľania v perinách som si všimla spolužiakove fotky (pozdravujem, Jojo!) a hovorím si, že toto ešte odfotené nemám. Na silvestrovský večer sme plánovali papučovú kultúru, ale aj do papúč sa ide lepšie keď ste unavení z prechádzky. Marek v telefóne odobril trasu a tak sa šlo. Úprimne, ráno som už mala problém zobudiť sa na budík. Dostanete sviatočné voľno a všetky vaše návyky odídu spolu s predsavzatím, že tento koláč už nezjem! :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Aj s darčekom

Na Strážove bol v tento deň Silvestrovský výstup, ktorý organizoval Klub Slovenských turistov z Dubnice nad Váhom. Teraz sa robím múdrou, ale zistila som to až na vrchole. Potešilo ma však, že Klub rozdával drevené turistické známky spolu s dátumami budúcich trás. Známka mi už visí na poličke. Vďaka!

Strážov na Silvestra
Strážov na Silvestra (zdroj: Kristína Lišková)

Paličkový problém

Výstup sme začali niečo po ôsmej. Čo sme boli aj celkom radi, pretože parkovanie bolo už obmedzené a ľudí pribúdalo. Čo ľudí, aj psov. Na kopci sme stretli všelijaké chlpaté druhy a medzi turistami nechýbali ani decká. Do kopca sa nám šliapalo celkom dobre, bez paličiek by som však nešla. Sneh zmiešaný s lístím mierne podtŕhal nohy. Prišiel však môj paličkový problém. Vždy, keď potrebujem obe palice, jedna začne štrajkovať a namiesto v rukách ju celú túru nesiem v batohu. Paličky som si vzala teda Marekove. Láska aj paličky požičiava. ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

On beží?!

Blížili sme sa k lúke pod samotným Strážovom, keď som za chrbtom začula funenie a pokriky ľudí o tom, že „henten uteká“. Väčšinou, keď sa takto ľudia ponosujú prečo oni fučia a iní do kopca bežia, viem, že keď sa otočím, uvidím tam svojho brata. Nebolo tomu inak ani teraz. V pohodičke si Strážov vybehol (áno, utekal do kopca) a vrátil sa k nám. Hore sme teda mali osobného fotografa :)

Obrázok blogu

Líška v mačkách

Nadol sme sa rozhodli zostúpiť v mačkách. Viem, že to znie fajne: mala som na nohách mačky. Keďže mávam problém pevne zašnurovať aj tenisky, do mačiek ma musel obuť Marek. Bolo to ako „zavaš mi střevíček!“, akurátne v chladnejšom počasí a bez opätku. Nadol sa nám však išlo ako pánom, úplne sme si vychutnávali pohľady ľudí, ktorí zliezali po zadku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Modrá bude dobrá

Fotky mi chytili akýsi modrý nábeh. Predsa len ich zopár pripájam. Na kopci sme stretli bratových kamarátov Kamila a Petra a zažiadalo sa nám spoločnej fotky. Touto cestou sa chcem ospravedlniť tomu mladému turistovi, ktorému som vbehla do objektívu a poprosila ho o fotku. Mrzelo ma, že sa vyľakal, ale ja som si až neskôr uvedomila, že v niekoľkonásobnom rozlíšení objektívu môžem pôsobiť aj strašidelne. A zároveň mladíkovi odkazujem, že stále kontrolujem email a čakám na fotky. A že ak ich má modré, že nevadí. Že moje sú tiež, a modrá je dobrá.

Majte modrý deň, a čo možno najviac bez koláčov!

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Kristína Lišková

Kristína Lišková

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To nie vy musíte veriť líškam. Líšky musia veriť vám. Zoznam autorových rubrík:  POÉZIA z priečinkovLÍŠKA PÍŠELÍŠKA fotí a horujeBOOK LOOK - recenzie podľa mňaOMRVINKYOMRVINKY II.SPAM

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu