reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristína Lišková

Kristína Lišková

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To nie vy musíte veriť líškam. Líšky musia veriť vám. Zoznam autorových rubrík:  POÉZIA z priečinkovLÍŠKA PÍŠELÍŠKA fotí a horujeBOOK LOOK - recenzie podľa mňaOMRVINKYOMRVINKY II.SPAM

reklama

OMRVINKY

Veci, ktoré fungujú

Kristína Lišková

Veci, ktoré fungujú

Niekedy potrebujem istotu. Že na druhý deň príde poštárka, že na suchároch bude bonavita bod, že ma na maily bude čakať aspoň jedna pošta dlhšieho rozsahu. Tieto tri minimá sú zárukou, že ak ostatné veci nevyjdú, svet v daný deň bude predsa len stáť za to. Zobudím sa v ňom načas, bebe keksy mi nezaženú hlad na štyri hodiny a u sestry na mňa budú čakať tri schované čokolády. To je pocit!

  • 30. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 541x
  • 0
Páčiš sa mi. Ale nepriber!

Kristína Lišková

Páčiš sa mi. Ale nepriber!

Zamilovať sa dá všelijako. Zo zúfalstva, z tehotenstva, z čistej lásky, z čistej lásky po litri vína, ale aj z gauča. I keď neoslovujem ľudí krstným menom Moja a nedokážem urobiť salto pre jeden drink od muža na diske, okrem tej bábätkovskej možnosti ma stretla už každá. Tej poslednej sa držím najviac. Napriek veku a trom vtipom, ktoré ovládam, sa môj čas začal akosi merať len od čaju k posteli a s prestávkami k diplomovke. A tak sa zamilovávam z gauča a do reality prichádzam so zvučkou televíznych novín. Prepady v dedinách totiž beriem vážne a triezvo.

  • 25. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 657x
  • 91
Banánový konček mi nedá spať

Kristína Lišková

Banánový konček mi nedá spať

Vďaka rodičom neverím na Ježiška, vďaka škole neverím médiám a vďaka banánom už ani pravdám babičiek. Všetky životne dôležité veci v mojom okruhu akosi načuchli ateizmom a ja sa z tejto kalamity neviem vybanánovať. Jedno je isté – pravda je v končeku. Ale ako zistiť, kde je začiatok?

  • 24. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 717x
  • 6
Som mladá, a preto som zlá

Kristína Lišková

Som mladá, a preto som zlá

Nie som dieťa z bohatej rodiny a fakt, že nevlastný brat môjho dedka bol náramne grófskeho pôvodu mojej rodine náramne nikdy nepomohol. Mohla som si vďaka nemu akurát tak napísať cudzie meno do rodostromu na dejepise a v pokoji vstať na rannú brigádu.

  • 23. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 224x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu